loading...

پاسارگادتاباک

بازدید : 188
شنبه 16 مرداد 1400 زمان : 15:52

وقتی صحبت از کوبا به میان می آید شاید بی اقرار بتوان گفت اولین چیزی که درباره این کشور ، به ذهن می رسد ، سیگار برگ کوبایی باشند .اما چگونه صنعت تنباکو و سیگار به جزئی لاینفک از نام این جزیره زیبا تبدیل شده است !؟
در سال ۱۴۹۲ زمانی که کریستوف کلمب قدم به این جزیره نهاد ، اهالی بومی این سرزمین برای قرنها تنباکو مصرف می کردند ، آنها به گیاه تنباکو :Cohiba می‌گفتند و رسم بر این بود قبل از اسموک برگهای توتون ، آنها را دسته کرده و در میان برگهای نخل می پیچیدند و رول می‌کردند تا به شکل و فرم و تراکم مناسب جهت اسموک در بیایند .
این فرم ابتدایی و اولیه سیگار ، کریستوف کلمب را مجذوب خود کرد و به همین دلیل آن را به عنوان غنیمتی ارزشمند با خود به اسپانیا برد .به سرعت صنعت سیگار برگ شکل گرفت و کارخانه‌های ساخت آن ، نه در کوبا ، بلکه در اسپانیا ساخته شدند .

بازدید : 284
دوشنبه 24 آذر 1399 زمان : 10:45

سیگار برگ به لوله بزرگی مجتمع از تنباکوی خشک شده گفته می‌شود که در داخل یک برگ قرار می‌گیرند. سیگار برگ را همانند سیگار استفاده می‌کنند. این سیگار از اوایل قرن اول میلادی توسط سرخ پوستان کشف شد. البته سیگاری که در ایران مرسوم است در انگلیسی سیگارت (Cigarett) نام دارد و سیگار برگ به صورت سیگار (Cigar) تلفظ می‌شود.
در دنیای سیگار برگ کوبایی ، کوهیبا جایگاهی همانند فراری در دنیای اتومبیل ها دارد .
زمانی ، فقط در اختیار خانواده های سلطنتی قرار داشت و خوشبختانه امروزه مصرف آن برای اکثر دوست داران سیگار امکان پذیر شده است .
نشانه ای از ثروت ، قدرت ، موفقیت و در یک کلام تصویری از یک رویای دست یافتنی است .


سیگار برگ کوهیبا

بازدید : 596
شنبه 17 خرداد 1399 زمان : 8:38

با توجه به افزایش سوء استفاده و ورود سیگار های برگ تقلبی به بازار بد نیست به یکی از روش های تشخیص سیگار برگ های اصل کوبایی بپردازیم :
شاید ندانید اما در تمام بسته بندی های چوبی سیگارهای کوبایی تعدادی کاغذ داخل بسته بندی وجود دارد .
جدا از اینکه بر روی این کاغذها یک سری مشخصات و تاریخچه و تبلیغ و ... نوشته شده است جهت ارائه به مشتری که مسلما از با کیفیت ترین کاغذ و چاپ بر روی آنها استفاده شده است که گاهی به حد لاکژری و حتی طلاکوب هم میرسد ، یکی از دلایل استفاده از این کاغذهای روغنی اثبات اصالت سیگار است !
به این صورت که در بسته بندی های اصلی ، بعد از باز کردن بسته بندی سیگار و به محض اینکه این کاغذ روغنی را بیرون آورده و بر روی کف دست قرار دهید ، حرارت دست باعث می شود که کاغذ به حالت لول شده درآید .
اگر چه شاید این موضوع یکی از روش های اصالت بسته بندی سیگارهای کوبایی است اما تنها راه تشخیص نیست و نمیتوان فقط به این مورد جهت اصالت سیگار اکتفا کرد ، چرا که :
اولا ، در بازار ایران سیگارها معمولا بصورت یک نخ فروخته می شود پس خریدارها دسترسی به بسته بندی سیگار ندارند .
دوما ، اگر هم به بسته بندی دسترسی داشته باشید ، به دلیل وجود کفتارهای دنیای تجارت این امکان وجود دارد که از کاغذهای بسته بندی های اصلی سیگار در بسته های سیگارهای تقلبی استفاده شده باشد .
مهم : با اين اوصاف به اين كاغذ نمي توان اطمينان كرد
پس پیشنهاد می شود که از فروشگاه های قابل اعتماد و با سابقه ای درخشان و شناخته شده در این زمینه خرید کنید

اصلی یا تقلبی !؟
متاسفانه با فراگیر شدن مصرف سیگار برگ در ایران ، سود جویان و دلالان و کفتارهای وادی تجارت بیکار ننشسته و از هر راهی برای کسب سود و منفعت بیشتر بهر قیمتی که شده حتی بازی با جان انسان ها ، وارد این عرصه می شوند .
نمونه ای دیگر از سیگارهای تقلبی کوبایی !
توجه داشته باشید که تا کنون هیچ سیگار کوبایی با بسته بندی جوبی با درب شیشه ای تولید و روانه بازار نشده است .
پس آگاه باشید که این گونه بسته بندی ها ، تقلبی هستند.

خرید سیگاربرگ کوبایی در ایران بازاری با ریسک بالا و حساس:

ورود موج‌جدیدی از سیگار برگ های تقلبی با حضور صفحه های اینستاگرامی بدون پشتوانه
بدون مجوز فروش دخانیات بدون جواز و بدون نظارت و کانال های تلگرامی بی هویت و ناشناس همه و همه دست هم داده اند با قیمت های پایین تر اسموک شاپ استاندارد ایران پاسارگادتاباک تا برای مشتری جذاب باشند .
عکس های لو رفته از کارگاه های چینی که در حال تهیه سیگاربرگ های تقلبی هستند و لیبل هایی که توسط تیم تحقیق و توسعه پاسارگاد تاباک روئیت شده نشان می دهد که موجی از سیگاربرگ های کوبایی تقلبی به اسم اینکه از اسموک شاپ های کانادا خریداری شده در راه است و با انواع روش های مختلف سعی در کلاه برداری و ورود کالای قاچاق چینی و تقلبی دارند و با قیمت پایین به شما ارائه می کنند .
توجه داشته باشید سیگار برگ بطور کلی جز کالاهای لوکس در نظر گرفته می شود ، از بدو پیدایش این صنعت ، گروه مورد توجه برای تولید کنندگان و دست اندرکاران این صنعت ، طبقه مرفه جوامع بشری هدف گرفته شد و جهت پاسخ به تقاضای این گروه از سرمایه داران ، صنعت سیگار برگ به شکل امروزی شکل گرفت ، با توجه به خاص بودن مواد اولیه این کالا که همان برگ توتون سیگار می باشد که از انواع خاص در مناطق محدود و به روش هایی انحصاری و از همه مهم تر پروسه طولانی و زمان بر تولید سیگار برگ ، همه منجر به افزایش قیمت تمام شده آن می شود .

متاسفانه صنعت خرید سیگار برگ هم همانند تمام زمینه های اقتصادی و تجاری از هجوم سوء استفاده گران و یا به بیانی شاید بهتر " انگلان عرصه تجارت " در امان نمانده و در سراسر دنیا این انگل های دنیای تجارت به طرق مختلف سعی در سوء استفاده از فرصت های ایجاد شده ، می کنند و بالطبع به غیر از خود این گروه کس دیگری نفع نخواهد برد ، چه مصرف کننده و چه تولید کننده متضرر این بازی هستند و سود حاصل از این بازی کثیف فقط در جیب این سوداگران سرازیر می شود .

جدا از ضرر اقتصادی ، متاسفانه این گروه وقاحت و خوی حیوانی خود را به جای رسانده اند که به سلامت افراد نیز هجوم برده اند و بعنوان مثال در زمینه تولید سیگار برگ در انواع تقلبی آن اقدام به استفاده از مواد مضر برای سلامت مصرف کننده کرده اند و از هیچ اقدامی جهت کسب سود بیشتر حتی استفاده از مواد صنعتی و سمی در ساخت این سیگار ها ، دریغ نکرده اند .

پس اگر دلتان به حال جیبتان نمیسوزد حداقل دلتان به حال خودتان بسوزد و به بهانه چند دقیقه حس لاکژری آنهم از نوع تقلبی در مجالس پلنگ بازی و یا عرض اندام مردانه خود ، اقدام به خودزنی نکنید .

تشخیص سیگاربرگ اصلی بسیار مشکل است و روز به روز سخت تر می شود لذا حتما فقط از مجموعه پاسارگادتاباک تنها اسموک شاپ استاندارد ایران سیگاربرگ خود را تهیه فرمایید .

داستان کالای فیک و تقلبی و کپی و های کپی در ایران تمامی ندارد این بار در مورد سیگاربرگ !
سوداگران و کسانی که لحظه ای به فکر سلامتی مردم نیستند با واردات قاچاق سیگار برگ های فیک و تقلبی از گپ عدم ورود سیگار برگ به ایران در چند ماه اخیر استفاده کرده اند و سیگار برگ های تقلبی به اسم مسافری در بازار عرضه کرده اند که چون با چسب و برگ موز تهیه می شود و بسیار برای سلامتی مضر است !!!

سیگار برگ یکی از خریدهای گرانقیمت هر اسموکر می تواند باشد که با توجه به قیمت، هیچ مصرف کننده ای دوست ندارد کالای معیوب و یا بی کیفیت خریداری کند. در مقالات گذشته به تاریخچه سیگار برگ اشاره شده است و در این مقاله به روش های تشخیص سیگار برگ سالم، نحوه نگهداری و ایج کردن و همچنین روش های روشن کردن ان خواهیم پرداخت.

لذا در خرید خود دقت کنید از آنجایی که تشخیص اصل و تقلبی برای مشتری بسیار مشکل است بهتر است گول فروشنده های بی اخلاق را نخورید .

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 13561
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی